مدرسه دریا

گاه نوشت یک آموزگار

تغییر فونت در گوشی شیائومی

تغییر فونت در گوشی شیائومی

امروز به طور اتفاقی تصمیم گرفتم فونت گوشی شیامی خودم را بعد از مدت ها تغییر بدم. 

و موفق شدم با چند ترفندی که در گوگل دیدم فونت ساحل را در نوت 8 خودم نصب کنم و بسی لذت ببرم.

خیلی کوتاه راهنمایی میکنم که چطور فونت ساحل را مثل من در شیائومی خودتون نصب کنید ؛ 

ابتدا با مراجعه به additional sitting یا تنظیمات اضافی و بعد گزینه region یا منطقه، در بین گزینه ها کشور اندونزی را انتخاب کنید. 

بعد از انتخاب اندونزی(میزبان مسابقات آسیایی) نوبت به نصب فونت ساحل(به مناسبت فوتبال ساحلی) میرسه. در تنظیمات وارد بخش themes یا تم ها بشید. در نوار پایین گزینه T که مربوط به فونت میشه را انتخاب کنید.

در نوار جستجوی بالا به انگلیسی sahel را جستجو کنید. روی sahel vf کلید کنید و گزینه دانلود را بزنید. صبر کنید دانلود بشه، بعدش گزینه به کارگیری را بزنید. 

لازمه اجازه بدید گوشی ریستارت بشه تا فونت ساحل در موبایل تون اعمال بشه.

در ضمن تغییر منطقه خطری برای گوشی تون نداره و میتونید دوباره برید و به ایران تغییرش بدید 

نـــویـد رضائی
۱۷.آبان.۱۴۰۱
دسته مرتبط
دیدگاهت رو بنویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.