مدرسه دریا

گاه نوشت یک آموزگار

چرا مدرسه دریا؟ + قالب مدرسه دریا

چرا مدرسه دریا؟ + قالب مدرسه دریا

سلام. برای شروع به نظرم درباره اسم وبلاگ بدونیم بهتره.

دریا سومین کلیدواژه ای هست که دانش اموزان کلاس اول در درس آب میبینند. دریاااااااااااااا با تاکید بر آ

هر نشانه فارسی گذری بر رو و زیر دریا داره. 

ق مثل قایق - خ مثل خرچنگ - هـ مثل هشت پا - م مثل موج - ف مثل کف. دریا الفباییست برای خودش. ما در هر نشانه به دریا سر خواهیم زد.

فاصله من از دریا ۴۰۰ کیلومتر و دور از هم ، اما دریا دوست منه. در ضمن با نام مستعار نوید فعالیت می کنم. بلکه در آینده شاید تغییر عقیده بدم و با نام خودم فعالیت کنم.

قالب مدرسه دریا 

این قالب را یکی از کاربران وبلاگ بیان کد نویسی کردند.

من تغییراتی دادم مثلا رنگ ها را تغییر دادم یا اندازه متن ها را بزرگ کردم و این مدل تغییرات. 

کد ها را این پایین براتون میذارم

نـــویـد رضائی
۱۶.آبان.۱۴۰۱
تگ های مرتبط
مستر کبیر مستر کبیر
سلام روز به خیر - مدرسه دریا اسم زیباییست. :)
نـــویـد رضائی نـــویـد رضائی
بکوش زیبایی در نگاه تو باشد ، نه چیزی که بدان می نگری!
خیلی خوشوقتم
دیدگاهت رو بنویس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.